Printre proiectele pentru a asigura prezența ta pe web, există și crearea unui site.

Iată un ghid care îți prezintă care sunt etapele pentru realizare website care îți vor permite să îți faci o idee cu privire la fiecare parte din acest proces.

De la punerea în producție a site-ului web și până la lansarea acestuia, vei avea suficiente informatii pentru a nu te pierde și vei fi sigur că vei porni într-un proiect bine planificat.

Definirea tipului de site și a obiectivelor sale.

Va trebui să te întrebi cu privire la obiectivele tale online și la nevoile care decurg din ele. Definește care este bugetul tău, identifică țintele și analizează piața de pe Internet. Vei putea alege mai apoi ce tip de site vrei să dezvolți, pentru a ști și ce firmă de Web design să alegi.

Aici pot să intre:

  • Un site de prezentare.
  • Un site de e-commerce.
  • Un blog.
  • Un forum, etc.

Determinând care este tipul de Website de care ai nevoie, vei putea ști care sunt instrumentele de care ai nevoie.

Găsește un nume pentru domeniu. Numele de domeniu este adresa ta de Internet. La fel ca și adresa ta poștală, care îți permite să fii găsit, numele tău de domeniu permite clienților tăi și contactelor tale să regăsească site-ul tău de Internet.

Un nume de domeniu ales așa cum trebuie va contribui la o mai bună vizibilitate a site-ului tău de Internet. Pe lângă faptul că va permite o indexare mai eficientă pentru motoarele de căutare, va fi mai ușor de memorizat de către utilizatori.

Alege o soluție pentru găzduire. Indiferent de tipul de site pe care îl alegi, va trebui să alegi o soluție pentru găzduire. Vei avea astfel la dispoziție spațiu unde să stochezi datele pe servere securizate.

Acest lucru permite constant site-ului să fie online și deci constant accesibil pentru utilizatori.

Redactarea conținutului. Printre etapele creării unui site web se află și crearea de conținut. Misiunea ta principală va fi să propui un anumit conținut care trebuie să fie considerat calitativ de către motoarele de căutare care îl vor propune mai apoi la internauți. Google te invită, de exemplu, să te asiguri de faptul că:

  • Ai un conținut de calitate, original.
  • Paginile tale inspiră încredere.
  • Conținutul tău este pertinent și răspunde căutărilor internauților.
  • Conținutul tău se poate accesa repede și ușor de pe orice tip de dispozitiv.

Mai apoi, va trebui să creezi un plan al site-ului. Adică forma pe care o va lua site-ul, arhitectura sa sau cu alți termeni scheletul său. Un webdesigner care va primi conținutul site-ului tău va putea să îl claseze, și să îl regrupeze cel mai bine.

Apoi se vor integra pagini și se va motoriza site-ul. Este vorba despre partea de back-end. După ce testele au fost realizate, se va trece la partea de SEO, unde ai mai multe posibilități la îndemână.

Pentru asta, va trebui să alegi un partener fiabil pentru toate proiectele tale, fie că vorbim despre crearea unui site Web, fie că vorbim despre web design.